Ain't no rest for the wicked

aaakej gissa vem som bakade bröd ikväll? me me me meeeeeeeeeeee
och gissa vem som ska laga chicken á la king till middag imorn? JO JAAAG
har även hunnit lära mig kompa till en ny låt på gitarren lite sådär halvtaskigt
och nu ska jag fortsätta öva på redovisningen

(för er som inte känner mig så brukar jag aldrig baka eller tillaga något, typ någonsin... så detta är en väldigt stor bedrift för mig haha)
++++++ fick dessutom en schösst chokladkalender av mammsen! mums


Kommentarer
Postat av: Saraa

men bra! då styr vi ju upp nått mills!!!

2010-12-02 @ 20:32:28
Postat av: LINN

har du blivit husmor? vem är du :O :O :O

2010-12-03 @ 10:14:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0