i brist på någonting vettigt.....

shietdaaang palula den galningen utmanade mig..............

- hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
en dag satt jag tuzen timmar. PÅ EN DAG LIKZÅM!
- vilken färg har din cykel?
fet cool är den. lite svart här, lite orange där! rastaaabike
-
blondin eller brunett?

på mig eller på dig? på mig måste ja ba säga båda
- v
ilken färg har du på texten på msn?
svart som natten
-
vilket stjärntecken är du?
skidskytt... NÄ JA SKOJAAS! jag är våg aka LIBRA
-v
ad var det senaste du åt?
nått pööla bakat. de va gott. lite cocos här, lite choklad där!
- h
ar du en diskmaskin?
ja den heter MAMMA
- rakar du ögonbrynen?
LÅÅÅÅLLLLL NEJJJJJJJ
-
har du något husdjur?

en hund som heter wille, en katt som heter Mina och anders
- v
ilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
lillan eller nåå sånt coolt.. typ storprillanN
-
är du kär i någon just nu?
**hemlizzz***
- ä
r du ihop med någon nu?

hoppas det!!!
- h
ar du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille?
antagligen. hur tror ni jag lyckades impa på flanders????
- h
ar du ätit godis för 100kr själv på en kväll? 
 neeee men ja ska
- ä
r du beroende av något just nu?
gymmmet ♥♥
- v
ad har du för fobier?
för många. insekter, höjder, mörker, spöken, saker som finns på loppis (SMUTZIGT!!), hår(på mig själv) osv osv osv osv
-
hur lång är du?
1,62½, tycker därför att vi avrundar uppåt och säger 1,63
- v
ad har du som ingen annan har?
vänner
- v
ilken mobil har du?
en nokia xpress music nånting sånt vaaa
- v
em var den senaste du fick mms av? 
anders skulle ja troooo
- v
em var den senaste du fick sms av?
min loverboi
- v
em ringde dig senast?
min loverboi där med... har bara en kontakt i min telefon.......
- är du förlovad?
neeee de tror jag väl intÄÄÄÄ
- n
är duschade du senast?
idag, efter GYMMÄÄÄÄÄ
- vad tänker du på just nu?
he he hääääääää.........
-
vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)?
typ........ ne ja dör fan hellre än att ge bort 25 miljoner spänn!!!
nää men ja skulle väl dela upp de lite bland mina nära och kära, skänka lite till välgörenhet..typ sånt HIHI

jag utmanar........PAULA! (hähä näää ja skoja, de va ju hon som utmana mig, DUMSNUTAR!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0