I listen to you for hours, I'll listen all day, cause when i breakdown, only your words is gonna stay ♥


idag har varit långt ifrån den bästa dagen i mitt liv...
 men det är bara att bryta ihop och komma igen!

Det är redan fredag imorrn och det betyder att jag och limpan ska ha våran fältarbetsredovisning! det ska bli så himla skönt att få det gjort. då kan vi börja fokusera på vårat projektarbete= barnbok om barnkonventionen! fredag betyder även hemmakväll och gym med sofia! hatar inte gymmet direkt!! btw. igår for jag och anders och såg Magnus Betnér! han va så himla rååååli! det var typ världens perfektaste födelsedagspresent för han var precis vad jag behövde igår azzzzåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0