inget är som det ser ut

haha det var ett jäkla tjöööt om de där himla svenskaprovet igår, men nu äre äntligen gjort och.... ja, jag tror vi lämnar det så! är fortfarande så himla attans trött att ja somna på dirren efter ja kom hem från skolan idag och nu har jag tänkt att sussa lite innan maten för efteråt hade jag tänkt att äntligen bege mig till gymmet och bli stark. sen blire lite pluggning och myyz. Är ledig imöran dessutom och det känns så hiimla sköönt, men är lite nervös över färgandet av mitt hår. som tur är jag ju i goda händer då de ä sandra som ska styra upp, men ednÅÅååÅ! resten av morgondagen är ju såklart planerad... GYM och myz med mina gamla fina tokiga vän paula i rödå!  WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

idag btw så besökte jag och min samhällsCklass ett ställe som heter bakfickan där vi fick höra en man prata om hans drog och alkoholmissbruk han lyckats komma ut ur och om deras helt underbara arbete. hä va intÄräsantee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0