låt mig höra kärlekens tunga, säg att du älskar mig, kärlekens tunga kärlekens tunga aldrig kommer jag glömma dig

idag mina kära vänner vaknade jag upp med väääärldens skallepär aka huvudvärk och den har suttit i heeela dagen. som tur så var min loverboi så himlahimla schnääll och bjöd mig på lööönch på waynes idag och fick då  kaffekaffekaffe som lindrade lite, men nu är den tillbaka. grrr. det känns bara lite jobbigt eftesom att jag har världens drygaste svenskaprov imorrn som jag har 0,000 % koll på. jag vill bara sovasovasova! helst enda till julafton...men det är bara att bita ihop, powenapa lite och ba köra igång! det får som sagt gå som det går imorn helt enkelt, hä bli braa. mitt gymmande har blivit lidande denna vecka pga allt pluggande men imöran kör jag igång igen. taggelitagg!
på fredag blir jag dessutom brunett igen, FYI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0