you ain't goin nowhere

ÅåÅÅå nu har jag haft världens håltimma hur länge som helst känns det som men jag har inte lyckats göra nått typ förutom att plugga liiiite filosofi???? vad dålig jag är ibland!!! sen har jag inte heller ens börjat me mitt julklappshandlande... när ska de hinnas lixzzzåååm?? näää jag måste ta tag i de där!
ikväll ska jag iallfall på möte om buberget (där jag förövrigt kommer få jobba i vinter!!!) och blir nog tvungen att skippa gymmet för att hinna plugga till filosofiprovet på fredag.. NU: MAAAAAT!!


Kommentarer
Postat av: LIMPAN

du pluggade ju i alla fall lite, själv har man inte börjat men jag ska snart :D

ja alltså den är ju himla vecker den där klänningen asså!

2010-12-08 @ 19:02:56
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0