always love, hate will get you everytime


allt har gått så bra idag enda tills jag skulle bege mig till gymmet för att springa lite. då går min mobil bananas och alla mina låtar försvinner. ja menar, ja tänker inte springa 1 mil utan min musik och verkligen inte med radiomusik, så de skeeeeeet ju sig fullständigt! så då bestämde jag mig för att bege mig till frittan istället för plugg och för att äntligen fixa internetbanken....

...men då funkar inte den såklart och blir tvungen att ringa handelbankens  kundservice och får då prata med en skåning. asså helt ärligt så är det ibland faktiskt supersvårt att förstå ett ord av denna dialekt och extra super duper giga svårt över telefonen likzzzåm!  jag kände mig så himla dum efter att jag frågat "VA?" efter varenda fråga han ställde... tur jag hade på speakern så frida kunde översätta lite åt mig haha.... gillar hur jag kollade på frida när han frågade hur många bankkonton jag har aktivt och hon snabbt som lucky luke visste svaret innan jag ens fattat frågan och visade på sina fingrar exakt hur många jag hade.... hur skulle de gå utan dig!
 det är frågan.

men hur som stol så kommer jag inte kunna ha tillgång till mina pengar på några dagar så de känns ju mindre rewligt. men he gör ingenting! för imöran äre fredag och det betyder barty!(FÖR NU FÅR JAG OCKSÅ GÅ PÅ BARTYYYYY) känner taggen! nu: försöka hitta nå trasor man kan slänga på sig inför morgondagen och plugga, lite.

 


Kommentarer
Postat av: LINN

hatar honom ;)

bra att du styr upp internetbanken, finally!!!!

2010-11-26 @ 10:42:28
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0