and suddenly the feeling comes back and i feel like the lonliest person alive...


vaknade imorse och det var huuuur fint som helst ute. sol och 10 minusgrader! så dagen började me en fet-skön prommis runt vindeln city och sedan begav jag mig till gymmet och blev fet-stark. fick skjuts hem av rara johanna eriksson och när jag kom hem luktade hela huset nybakat bröd  NOMNOM NOM så då åt jag. sedan har jag chillat framför ett oc-avsnitt, städat rummet, läst bok, sovit och äti pizza från kompis, yo.  nu ligger jag i min säng och har fet-ont i huvudet och fet-ont i halsen. tror jag håller på att få fet-feber. om inte - GYM OCH LÖPNING IMÖRAN! TAGATAGATGATGATAGTAGAAA YOOOO

känns fet-tungt
att imorn är sista lovdagen innan skolan. har inte varit på skolan på 3 veckor. usch!! men har dock ett hyfsat najs schema så de känns ju breaaaa. ye ye. nu blire snart film och taggar till EMA imörnkvällLlLLLllläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0