and You don't really care for music do you

yaoo yaooo waddapppzzz? sitter på skolan och har fetaste hålet helt själv. Tänker sitta här med min dator och bara chilla, kolla på bloggar, tjäta och absolut inte börja jobba på några skolarbeten som jag skulle egentligen kunna göra bort nu och slippa arbeta på kvällen. no no no! nä ja skämtar bara. min muurscha har sagt att jag borde använda min håltimmar väl genom att studera osv. så just därför tänker jag göra det också! whatever you say mama likzåm!

igår var jag ledig och spenderade dagen med flanders. sov länge, köpte biljetter till corona på lördaa, for hem till vindeln, gymma, äta, plugga, äta, sova. de va den dagen! I måndags va vi och såg Jackass 3D på bio. Huuur rolig som helst!!! roli roli roli roLIIII!!! puzzpuzzpuzzzzzzpåfilmen

Ikväll blire gym såklart och sedan kanske lite plugg. taggar till på fredag och tänkte även passa på att ge svar på tal till "paulizZz" som undrade om jag brukar anordna fika-träffar med mina läsare. Så paulizZz, jag brukar faktiskt försöka ordna lite träffar då och då med mina läsare. dock är det väldigt svårt att få träffa alla för jag har ett väldigt tajt tidschema och sååå många underbara fanzzz som vill träffa mig. jag brukar anordna tävlingar i vanliga fall när de gäller sånna här saker men jag tycker att du skrev en sådan fin kommentar och tycker att vi borde träffas någon dag. du kan höra av dig på min mail eller på något annat sätt, så kan vi sätta ett datum och sätta oss och fika någonstans, så kan du berätta för mig om dig och ditt liv osv. alltid lika kul att träffa er! kommer bli jätte trevligt! puzzhej


Kommentarer
Postat av: paulizZz

jag vill hemskt gärna delta i en tävling då man vinner date med dig!!! eller kanske jag inte behöver tävla... ;) kan ju skicka med en bild på mig själv så du vet hur jag ser ut, du lär inte bli besviken!! eller kanske du vill se när jag spelar banjo?

http://www.youtube.com/watch?v=PD8X_NkFjcw

VANN JAG??? PUSS

2010-11-11 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0