hur blandar du?

har haft en superbra helg som dock försvann lite försnabbt. fredagen började dåligt men slutade väldigt bra. dagen började med att vi krockade och körde av vägen när vi var påväg till skolan. Vi klarade oss jätte bra förutom lite pain i rygg nacke och armar! kunde ha gått betydligt mycket värre så jag är bara glad! sen blev de lite skola, mys och plugg @ waynes med mina puulare  och sedan blev det mysipys med tacos, dricka och gamla vänner @ jennies house på kvällen. I loerdags var jag trött, chillade me flanders osvosvosv sedan begav vi oss på förfest hos andrea och mattias på kvällen innan vi drog på kruuugen. corona var najs! igår spenderade jag ungefär hela dagen i sängen, förutom när jag åt lite frukost och gick hem till andrea igen för att hämta det som lämnats  dagen innan. men annars låg ja ba där! sjukt trööööööött! dagen slutade iallfall med godis, cola och beck , med min loverboi ofcofcofc.  imorse var jag sjukt död. sitter på skolan och är fortfarande ganska död. vill ba hem och dö. sen gymma!


hatar inte o'boy direkt ♥
http://www.youtube.com/watch?v=A9OuRGm0Ovw&feature=player_embedded


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0