i got the magic in me


gissa vem som sprang en mil igår? är så himla stolt över mig själv! dock drack jag alldeles för mycket vatten alldeles för snabbt efteråt så.... jag mådde inte så himla bra när jag kom hem om man säger så, så det slutade med att jag gick å la mig halv 11 för att sova bort illamåendet. ät inte bacon innan ni tränar om ni har tänkt att ta ut er, om ni fattar vad jag menar. HÄHÄ jag är så äckliiii. förlåt nu glömmer vi detta. hur som haver har jag sovit ungefär 11 timmar inatt. fetaste fetskönt vare. hel-fett! dock är jag inte piggare eller mer taggad för det. Men nu ska ja plugga lite, sedan blire GYM med de två kvinnorna S.Eriksson och sedan tar jag bussen till schtaan för att träffa flanders. gogogogogooOOoOO!


Kommentarer
Postat av: fittan (ja, jag menar rätt)

okej this is the deal, nästa gång ni drar och pumpar så ringer ni mig, ait? over and out

2010-11-22 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0