you're a few years overdue i spent them waiting here for you

schlappt var ordet. chillde på schkuulan och schlutade 12.10, drog till waynes me goeste borti alla limpor för snack och plugg, drog hem med två busschen, chillade framför oc, åt, drog till gymmet med sofia, blev stark, sprang, gick hem, chillar och ska snart se film hade jag väl tänkt! ÅååÅÅ vart så himla taggad på nyår nu azzå. Hemavan med massa favoritmänniskor+snowboard+barty=oslagbart! enligt mig då. De kommer bli FÄTTTHHH! Brydar, jag paxar redan nu för den skönaste sängen OK? nu vet alla de, toppen! hur som bäver, imorn ska jag försöka springa en mil på löpbandet. behöver bra taggande muzik!! HJÄÄÄLPPPPPP


Kommentarer
Postat av: nedia

u go guuurL!

tagga nyårr!!

2010-11-19 @ 22:09:04
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0