If you do me right im gonna do right by you




Wawawee wa! 
Söndagen var hur bra som helst. Jag, min moster och min kusin drog på Blue man group på Göta Lejon och det var verkligen huuur häftigt som helst. Sedan blev de Kinamat och filmtajm hos Christian (kusinen aZzzÅ). Men nu i allafall har jag och Limpan har verkligen fullt upp här i sthlm. Äre inte arbete så är det shopping eller hosta sleeeeeem.  Vi är på ett ställe som heter Seko och vi lär oss om Fackligt biståndsarbete i veckan. Jag tycker det är väldigt intressant, men själva arbetet och powerpointen vi ska göra känns fett drygt. Idag har vi allfall fått träffa Palmecentrets presssekreterare Laila Naraghi och Solveig Wickaman som är regionsansvarig för Afrika.  jätte reewligt! vi slutade hyfsat tidigt och sedan drog vi ner på stan med spenderar byxorna på. jätte på. Imöran ska vi på seminarie också. ba så ni vet. NUuUuuU ska ja styra upp lite arbeete och sedan väntar en (tyvärr halvfull) Ben&Jerrys på mig i frysen. NOM NOM NOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0