Sea of love

okay funkar inte att skaffa blogg och inte blogga, förlåt.  tar ju upp onödigt utrymme in the cyberspace! INTE OK! så nu ska jag bli duktii hi hi hi.Men NUuuUuu ska ni få lite update då. Förra fredagen fyllde jag 18 år. spenderades med dricka, pizza, presenter och vänner i  min fina homegurl andreas lägenhet på teg.  Hade verkligen en jätte jätte bra födelsedag och är så glad för alla som kom och gjorde den kvällen helkung!  På söndagen blev det tårta och kakor i vindeln city med släkt och vänner och fick massa fina präschenter. Tycker så himla bra om min familj. 


har varit ledig hela veckan och har därför spenderat mesta tiden med flanders och sedan kom swankan på besök i torsdags och myste med mig. Igår blev det utgång med pre-party @ swanis house. Fett najs kväll azzå. Mår fett bra idag azzå. fett najs alltihop. Nu är jag trött och ska snart slänga mig ner i soffan och se nå avsnitt O.C. sjukt efterlängtat. har inte fått göra de på hela veckan pga att jag och min loverboi inte alltid delar samma intressen i tvpogram ;) sedan  blire att förbereda och packa till Fältstudierna. Jag och min kära vän limpan ska spendera nästa vecka i sthlm och lära oss om fackligt biståndsarbete. är så taggad!!!! Jag drar till huvudstaden redan imorgon för att spendera dagen med moster, kusin & vithold i sundbyberg hihi.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0