There is a light that never goes out




vad heeendeeeee med denna dagen? den som hade så mycket potential... Ingen bra dag idag helt enkelt. allt är fel. Jeansen sitter dåligt, håret är eeeeckligt, alla meningar stör mig, en hel attans fredag kvar tills jag fyller 18 och ja.... irriterad vad ordet. Har tränat alldeles förlite denna vecka... med det sagt. vart tror ni jag ska göra nu? JUSSTEEEE, gymmäääää!!! goin' to ma happy place. sedan  efter det ska det pluggas lite filosofi och ladda inför morgondagen. Imorgon är mitt första steg till att bli en världskändis. efter det jag ska göra imorgon kommer det bara säga *ZNAPPPPPP* oså står jag där. brevid lady gaga paris hilton och barack obama och ba.. yoOoOooo wzaPPPPPPPP!!!

btwbwwbtwbwtw!! idag är jeppys 18 års dag whhuhuhuhu grattizzzzzz. vi som väntat så länge på denna dagen lolz - 9 days to go


Kommentarer
Postat av: swanisss

SV: ja, jag har en mycket snygg vän!



Men om det är en DVD det hänger på så dra hit en då och så kör vi!

2010-10-06 @ 23:17:16
Postat av: Oskar W

V et du hur depp jag är över att jag missar din F18-dag?!

2010-10-07 @ 10:18:14
URL: http://osskie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0