I just want you


hade en riktigt romatisk kväll med väääärldens bästa frida igår. Vi såg I rymden finns inga känslor och den var väldigt bra & reeewlig. Jag & frida hade några moments men dom vill jag helst behålla för mig själv hihihi. Vi hann också med att dra umeraggen i frittans bfs schöössta bil, chilla i ersmark, köra traktor, åka skopa osv. sådana häftiga saker som bara coola kidzzzz får göra!

Idag vaknade jag upp med världens fetaste halsonta så jag har spenderat hela förmiddagen med att kolla på O.C avsnitt (ÅååååÅHHH önskar ja kunde se heeeeela heeela tiden hela dagen varje daaaAag, det är så himla schpännandÄÄ!!!!!) men nu tänkte jag ta tag i livet och trotsa mina baciller och gå ut ut på en intim promenad med mig och mina tankar. Efter middagen hade jag också tänkt dra på gymmet, faktiskt. Orkar inte inte träna. OCH slutligen- senare ikväll blire skräckisfilmtajm @ my place med people. fattar inte varför jag utsätter mig själv för detta, frivilligt.  Kommer sluta som sist jag skulle sova efter jag sett paranormal... Hjärtat satt i halsgropen och slog 10000 slag i minuten och läskiga bilder flög runt och spökade i mitt huvud, på något sätt lyckades jag somna iallfall, men hur det gick till är ju en gåta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0