I just wanna have something to do

 



woopdidooo slapp sova själv inatt!! Anders, min sjukt fett snygga pojkvän var så snäll och följde mig hem ända till vindeln igår. Dock sov jag inte mycket bättre för det. Anders somnade före mig och rädslan för att bli bortförd av utomjordingar kom sakta men säkert krypandes tillbaka. Dock har dom ju aldrig kommit. Jag som varit så säker på att dom ska hämta mig. Tycker dom jag är ful?är det något fel på mig eller??? VARFÖR INTE JAG LIKZÅM??? ne jag skojar. låt mig vara aliens!!!!!!!!!!!!! vad mer då? har så mycket jag måste hinna innan fredag v41. prov, läxor, inlämningar,redovisningar, färgning av hår, hitta min birthdayparty outfit och massa annat. sweet jebus. hur ska man hinna med livet. Annars så fick ja smaka på jätte gott kaffe från anders kaffemaskin igår och stockholm v.43 med limpan my lover taggas ju starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0