Will you please be there for me

 

 

 

 

Har haft en fetttttt galen helg azzzå. INTE EN LUGN STUND!!!!!! jag är så himla WILD AND CRAZY heeeeela tiden! orkar inte med mig själv för jag är så GAaaAALEEeEN!!! Waka WAKA woop woooop!!! heheh eller...Nu ljuger jag ju bara för er igen...Fredagen spenderades ju som sagt hos finaste Andrea med mat, idol, B&J, remember me och bara massa chill, dessutom lystes hela lägenheten upp med tända ljus. Mysfaktorn låg ju jäävligt högt uppe på mysfaktor-faktorn. Sen gick jag också och blev kär i en spegel. Andreas spegel...... kan inte sluta tänka på den.... ack ack ack, om du bara vore min...PUSS PÅ DIG SPEGELN, I LOVE YOUUUuuUUU! Jag hade hur som helst en jätte trevlig fredagskväll. Igår, lördag alltså, vaknade jag upp med min loverboi i hans lägenhet och sedan chillade vi hela dagen,  FÖRUTOM den lilla stunden vi drog och lyfte lite vikter på gymmet. Vi avslutade kvällen med att titta på jackass 2,5. dom är äckliga men roliga. Precis som frida.<3 

Idaaaaag har jag varit i the RÖDÅ och tittat på futbol con frida y anna. JääÄÄättte ReeEewligt. Palula var där också, FÄTT NAJS! Nu ska jag dra mig till gymmet och träna lite rooompa, ben och sedan ta mig en liten runda på löpbandet. KÄNNER TAGGEN!! WHOHOHOOOOOoOOO! efter det.....borde ja plugga. men azzååÅÅÅ pallar man de ellEeeeeeeeE, NÄÄäÄÄ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mig bullen!

2010-09-27 @ 17:18:48
URL: http://fridaakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0