You're the light and I am the firefly,You're the star and I am the blackened sky



 when i say MAG - you say KATARRRRRR! imorse gav jag nästan upp livet, så jag bestämde mig för att idag var dagen då jag äntligen skulle bege mig vårdcentralen för att skaffa lite medicin(!!!!)men då fanns det såklart ingen tid tills NÄSTA tisdag.. Därför har jag spenderat dagen med att försöka eliminera  några av de saker som spökar i mitt huvud och gör mig så himla sjukligt stressad istället - dvs min lillebror.. NÄ JA SKOJA BA - alltså städat mitt rum och skrivit färdigt lite läxor OCH målat mina naglar, lolz. Har även hunnit se SATC 2 och laddat hem några filmer+ första säsongen av O.C och solsidan. Taggar ensamma tråkiga hemmakvällar!!!!!! känns liksom lite tråkigt nu att jag fyller år så snart.....fan.

Anyways så har muuursaan varit snelponnymammaheest och köpt mig lite emoprazol tillsvidare så att jag överlever tills nästa vecka och ikväll ska JAG laga mat(!!!!!!!!!) för att folket är out of town, sedan ska jag och william gå ut på en promenix ner till biblan och låna lite böcker. HUR KUL LÅTER INTE DE PÅ EN SKALA 1-1 000 000??????? svara ärligt..... pokielidoooOo

Kommentarer
Postat av: Swanissss

Du är så jäääkla skön Millan!!! :D:D

och på tal om ensamma tråkiga hemmakvällar så kommer jag gärna på ett nytt besök till vindeln city och förgyller din kväll:D heheheh

2010-09-21 @ 21:10:37
Postat av: Emilia

Sv: asså nu har ju inte jag fattat hur man svarar här, eller om det ens är tänkt men...TACK SWANKAN:D

jaaa men kom bara, när du har tid & vill! du jobbade på lördag eller? MEN KOM HEM TILL MIG SÅ STYR VI ENSAM TRÅKIG HEMMAKVÄLL SNART OCH HAR O.C MARATON OKAY :D HIHIHIHIHI

2010-09-21 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0