hatar inte tvåan

råkade visst ta på mig spenderarbyxorna imorse av misstag så de blev lite mycket pengar som brändez när jag och limpan spatzerade  på scthan. tzzzz lät de ba. tog som sagt bussen hem till windelnnn och gick raka vägen hem till frittan där hon och två andra välutvecklade quinnor vid namn sandra och sofia satt och såg sofiasistikerade ut. fett coola allihopa ba yao.  riktiga tokisar är dom hihihihihi

jag: sandra, tog du tvåan eller?
sandra: joo de gjorde jag
jag: ahhh sköönt..

ungefär så lät det och jag talade såklart om tvåbussen men självklart eftersom att jag och mina fränder har samma humor misstolkar vi ju det mesta och.. ja ni fattar väl,  allt blev ju ba knazrewligt.  tihi

nu blire chilla och samla kraft inför morgondagen då schkuuulan börjar igen. helvete. imorrn börjar även taggen inför beach 011, for real this time. OKOKOKOK


Kommentarer
Postat av: Pawie

ALLTSÅ JAG ÄR DÄRRRRRRRR, PÅ TAGGEN AZZÅ

2011-01-12 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0