hoppas john blund kommer och uppvaktar mig snart hähähä

hahahhahahahhähähä hohoh hihihi sitter och tänker på fjällen och ba skrattar för mig själv. helvetet så kul det var azzå! sitter dock hemma nu helt själv och mår superdåligt. halsen värker som aldrig förr och huvudet vill sprängas. lyckades somna dreglandes på soffan vid 18.00 så nu kan jag inte sova och imorn börjar min andra dag på buberget. hur ska detta gå?? tur för mig har jag inte dåliga arbetskamrater så de kom nog gå galant. nä nu ska jag tvinga john blund att snöra lite sovar-sand i ögonen på mig annars hotar jag honom med döden. natti


saknar mina rumskompizar...................... snyft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0