Have love will travel



k-nulla! jag försov mig imorse. och vet ni vad det värsta är?? då har jag liksom skällt ut min morsa några dagar tidigare om att jag var less på att hon ska kolla upp om jag försovit mig eller inte(blir less då jag har sovmorgon) oså sa jag "jaaa men jag gör inte sånt, försover mig, så kan du ba låta mig va och inte kolla upp mig hela tiden!!" *jätte arggggGGGg*. oså nu ba....FÖRSOVER JAG MIG!!! Och ni kan ju tänka er vad muuurshan sa när ja frågade varför hon inte väckte mig.............. nu får ju jag bara sitta och skämmas här!  En annan sak som jag skämms över just nu är mitt hår! vad fan hände?? DET ÄR GRÅTT!! ja menar, det  är ju schysst om man går ifrån frisörsalongen och lyckats fixat håret så man ser lite äldre ut...men inte typ 100 år äldre?!?!?! kommer inte ens komma in på krogen på fredag för jag kommer se för gammal ut. 80+ liksom 

Nu måste jag iallfall fixa till mig och sedan ta kära halv 9:an bussen till la escuela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0