I don't care i don't care i don't care... I do care


livet leker här i stockholm. (peppar peppar ta i trä) allt går så bra för mig just nu. Känner mig bara så nöjd. blir nästan orolig. det är för bra för att vara sant. nästan. saknar min loverboi, är stressad och limpan är typ dödligt sjuk. så det Känns ju faktiskt lite, eller väldigt, jobbigt. Men annars, förutom det, så går allt på rälzzz. Och hatar lixom inte huvudstaden azzå osv osv osv. Idag började vi halv 2. Vi skulle på ett ILO seminarium. ILO är FN:s fackliga organ.  Pga Golimpans tillstånd var hon tyvärr tvungen att lämna mig och björn efter någon timma. Hur som haver. efter seminariet blev det mingel, vin och Italiensk buffé i LO-borgen. Satt och disskuterade livet och facklig politik. INTE HELT DÅLIGT! 

 Ikväll blire bara tjill
och mys framför tvn och se till så limpanlover blir frisk :( det är så synd om henne! och tycker lite synd om mig själv som kanske måste gå själv nere på stan imorgon. hur fan ska det gå liksom?!? närminnet och lokalsinnet ligger på minussidan....  detta är kanske sista gången ni hör av mig hahah. kommer gå vilse och försvinna bland stockholms alla gator. 


Kommentarer
Postat av: osskie

Verkar som att du har det rätt trevligt där i huvudstaden ;)

2010-10-27 @ 19:16:22
URL: http://osskie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0