Smile like you mean it


sitter på Waynes med frittan & dricker götta, käkar götta, pratar shiet, lanar dota och sitter & väntar på att fridas booooyfriend  ska sluta arbeejt så vi kan åka hem till hans place å käka CARBONARA!!!  hatar inte carbonara, om man säger så. sedan ska jag och min kära underliga vännina gå på bio som sagt. kommer bli fetnajs!!!! Ska ladda upp med maaaaaasssor med geeewdis, hatar inte godis direkt heller.... sedan blire 1bussen hem inatt pga att jag inte har några vänner och jag inte fått en nyckel till min kära pojkväns lägenhet - efter nästan snart 2 år tillsammans(!!!!) *HINT HINT* ;)  hahah.. Anders är för övrigt väldigt saknad!! men hur som haver, jag är inte ledsen(bara lite) för genom att jag tar nattbussen hem hinner jag till gymmet på förmiddagen imöran! wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
visit my wierd romantic friends blogpage: http://fridaakj.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Boifriend!

MEN BETALA FÖR ATT TRYCKA EN KOPIA DÅ!!!!

Du skulle annars ha sagt att du behövde nyckeln så hade du fått den :)

2010-10-01 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0