walking alone on empty streets, dreaming of you

har spenderat några timmar på björnes kontor idag. själv. Linn for på akuten. hon har fått luftvägsinfektion och tar första bästa flyg hem imorgon. suger dase.......... jag skulle inte ha sagt nångonting igår om hur bra allt var buhu. Tur jag kan njuta av mitt egna sällskap iaf och förhoppningsvis blire middag,vin och utgång med swankan och fjunkan imorrn kväll. vill ba att linn ska va med....goomman..... drog iallfall ut på schtään i några timmar. hittade väl lite smått och gott. Imorn blire förhoppningsvis mera hihihi. Har faktiskt haft en jätte bra vecka i stockholm trots att linn varit så sleeteeen. Man har ju gjort det bästa av situationen! sen är Linns moster och familj hur trevliga som helst och jag trivs så bra så. Men just nu saknar jag bara anders, min säng, gittarren och O.C.


Kommentarer
Postat av: LINN

gullefjun du är! det här suger milano :(

2010-10-28 @ 19:13:16
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0