Will I always feel this way? So empty, so estranged


är super fetaste dålig på uppdatera. vad heende där lixzåååm?!?! Nu har ju ni säkert väntat jätte jätte länge på att jag ska skriva och är jätte jätte taggade på att veta vad som har hänt i mitt faboulösa liv senaste tiden och denna höstiga helg? JO, jag har hunnit blivit intervjuad av VK (håll utkik på familjesidan på torsdag..eller inte! okaj, det kommer va en ganska så halvful bild på mig...men asså vi alla vet ju om att jag är MYCKET snyggare IRL. och inte bara lite snygg, fett sjukt galet snygg dessutom. så från och med nu tänker inte jag bry mig längre. låtsas vi.), pajjat datorn, färgat håret (.....) varit i skellhell på begravning och träffat massa okända trevliga släktingar, myst med anders, haft avskedsfest in the party house för mina kära vänner som tänker lämna mig & min familj för Kanada och sedan har jag också hunnit med att bli jätte förkyld, så jag har varit tvungen att lägga min älskade träning åt sidan för ett litet tag. buhu bu huuuu.

Men asså just nu
känner jag mig faktiskt bara allmänt less & försöker hitta taggen på livet. men det kommer nog ordna sig på fredag av sig själv för då kommer ja ba WAKAWAKAWOOPP WOOOOP hela dagen.  så jag är inte orolig. men just nu tänker ja bara va lite deppsynthare och plugga lite och förhoppningsvis få tid över till mysalizera framför OC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0