Fed up of biding your time when I don't get nothing back

Idag är en lycklig dag! Jag har funnit en gymmar-kompis med kvinnliga former!
Sofia Eriksson heter bryden och nu ska vi gå på gymmet och bli stora, starka, robusta, orubbliga, atletiska och mäktiga,  TILLSAMMANS!

Efter middagen igår drog jag till gymmet för att lyfta lite vikter och sedan kom jag hem och skrattade lite åt solsidan. hhihihii superduperkuperfluper najs (FÖRSÖK KLÅ DET)!!!! Men idag är det en ny dag och just nu sitter jag i mysrummet med  f(r)ittan och puss(ie)y i väntan på att börja historie lektionen. WHEYEY inget går upp mot lite historia  sådär på förmiddagen!  vad mer..... Efter skolan drar jag till Flanders (SNYGG,JA!) och.... POLITIK OCH SÅNT PÅ SAMHÄLLSEN KAN BA KYSSA LINNS LILLA VÄLFORMADE ROOMPA! grrrRrRRRr.


Kommentarer
Postat av: LIMPAN

haha du är för söt :D

2010-09-23 @ 14:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0