However many takes it takes

Helluuudär! Nu har jag gått och gjort nånting som jag lovat mig själv att inte göra.Igen. (lovade mig själv en gång i tiden att aldrig börja använda facebook, den sidan var för losers och föräldrar) Jag har skaffat mig en riktig blogg! hoppas att ni, alla mina miljontals fans därute, inte börjar tycka illa om mig pga min svaga karaktär..



Hursomhaver! nu ska jag kila iväg till min kusin André, den gamle räven, som fyller 22 år today. Har taggat tårta och kakor ända sedan dagen då mamma berättade att vi var bjuden på kalas, dvs i tisdags. Känns väldigt bra att jag har på mig ett par stretchiga strumpebyxor, för då ryms det så hiiiimla himla mycket mer i magen! otroligt rutinerat av mig, nå jävulskt!

Nä men som sagt, välkommen till min nya blogg och.... smell ya later!


Kommentarer
Postat av: suss

VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN EMILIA, du är efterlängtad ;)

2010-09-21 @ 09:11:01
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: andrea

finally! ;)

2010-09-21 @ 09:25:10
URL: http://drey.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var på tiden Millan! Som vi har väntat!! ;D

2010-09-21 @ 09:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0