ja e int bitter

ojojoj tiden ba försvann igår, fanns inget tid för dota-dota. var för upptagen med att åka längdskidor med anders på kläppa (ä så himla lämmen i ryggen!!) , laga lasagne, se på gudfadern 2, solsidan och oroa mig för min lillebror som bröt nyckelbenet. ba en heeelt vanlig söndag! INTÄÄÄÄÄÄÄÄÄEeEEe. ( syftar mest på att jag faktiskt lagade middag, åkte skidor frivilligt i vindeln och nyckelbensincidenten).

inatt var den sämsta natten (på faktiskt inte så länge men.. hehe), sovmässigt, men endå tvingade jag mig upp imorse för att gå på den lektionen jag minst tyck om.  jag steg alltså upp 05.20 för att sedan komma till skolan och få veta att min enda lektion idag är inställd. no bli man nalta less allti!!!.. men ja, jA eee int bitter.  nu ska ja plugga plugga plugga, sedan ta bussen hem, dra till gymmet och sen ba schlappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0