Rave N' roll


Kan någon ge mig en flygbiljett till nått varmt fint land eller något sådant...

idag mår jag inte bra någonstans och är heelt slut. förhoppningsvis är det bra imorn. det måste va bra imorn. jag och limpanlover slutar klockan tolv så bege oss till waynes efter schkuulan för att plugga och sedan blire tacos,vin,gamla vänner och bara massa mys,FÖHOPPNINGSVIS! sedan på lörda blire pre-party @ dreys place och corona me bryyydarna. så, min kropp måste helt enkelt vilja samarbeta med mig så att jag pallar detta. börjar också få lite träningsabstinens nu när jag  just insett att ja inte kommer kunna träna på hela helgen. känns lite tråkigt! men detta bli no ba fent. känner mig lite piggare och ska sätta mig ner och plugga jävel ikväll! kizzezzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0