tonight there's you me and a bottle of wine

sista dagen på Seko idag. känns lite tråkigt faktiskt! tycker ju om björn och de andra som jobbar där..  Dagen har iallfall gått for som fa-an. Började med att dra shoppingraggen nåra timmar för att sedan träffa bjööörne på kontoret kl 12.00. började skriva på arbetet och allt känns ba fent. Nu sitter jag hemma hos Merja och Roger (linns moster+morbror) med ett glas rött och bara chillar. Ikväll blire middag med swanis och andrea och sedan barhäng nånstans, där christiankusin förhoppnings vis joinar också. var endå inte taggad på krogen och imorrn går flyget hem tidigt tidigt så de var väl lika bra de där azzå.

Snart ska jag vara social vid matbordet för de har fått middagsgäster från (HÖR OCH HÄPNA) vindeln!!!!!  mer dåÅÅÅE. jag och flanders har varit tillsammans i 2 hela år imorn ♥ hur sjukt är inte de. puzzpusszzpuzzz på dig hihi. tyvärr kan vi inte träffas imöran, men på söndag styr vi upp lite firande. tagga!!! nu är den stora frågan hur jag ska rymma allt i resväskan..... de går fan inte att packa ner nå mer. den var full redan innan jag kom till sthlm. Å MIN GUD.


Kommentarer
Postat av: osskie

Vad tråkigt att du inte är kvar i Stockholm när jag väl åker dit :o

2010-10-29 @ 18:09:42
URL: http://osskie.se
Postat av: Maria

Hej! Är det månne din Roger och Merja som ristat in detta i en linbanekorg i kolmårdens djurpark för 24 år sedan? http://www.krysantemum.se/2010/06/14/djurparksdagen/



Vore kul att veta. Fint också.

Fridens liljor

Maria

2011-01-07 @ 16:09:51
URL: http://www.krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0