Don't think twice, It's alright


Jag önskar att farsan kunde snickra ihop en såndär schysst liten kloningsmaskin bara sådär, så vi var två Emilia liksom, som kan dela på alla uppgifter. Iallfall tills vecka 41. Det är helt sjuuuukt hur mycket plugg vi har, I'm going crazy bananas här azzå. Hjärnan går på högvarv och hjärtat hoppar snart ut ur min fett tajta kropp. känns lite jobbigt  om det skulle hända faktiskt...då dör jag ju...

btwbtwbtw, jag drog till simhallen på dirren efter jag kommit hem till vindeln idag. Drog 50 starka fetsnabba längder (OKOKOK iallfall 50 längder) och nu sitter jag här på mitt rum och ska forsätta med religionprovet. MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG ÄÄÄLSKAR ATT SIMMA. kändes sjukt kul att va tillbaka igen i min älskade simbassäng med alla läskiga snorbaciller. NOM NOM NOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0