We were dead before the ship even sank



soft dag igår, drog till gymmet på kvällen med den bästa sofia jag känner, blev fett starka. Idag... är jag ledig!! larmet stod på 9.00 - steg upp, fikade & drog tillbaka till gymmet, mitt andra hem kan man ju snart börja kalla de.  Nu relaxerar jag bara men ska snart(snaaaaaaAaaAAArt)börja att ta tag med massa pluggande. Sedan ska jag även hem till min homie fannys hus ikväll. ska chilla lite me hennes morsa. hon är mycket roligare att vara med! hihihi


Kommentarer
Postat av: jeppYYYY

ledig alltsÅ? ;U

2010-09-30 @ 16:27:15
Postat av: emilia

sv: hahah jag tog mig tiden att vara ledig ;)

2010-09-30 @ 17:13:03
Postat av: Fanny Ekström

min mamma äger <3

2010-10-03 @ 11:07:07
URL: http://stormylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0