scary shiet

har haft ryckningar i ögonlocket i flera dagar nu. det börjar bli lite irri birri zirri de här azzå. jag tror jag har cancer..eller aids. det är iallfall vad min HK lärare sa till mig när jag gick i 7an eller 8an när jag berättade att de hade ryckt i mina ögonlock hela dagen. jag väntade på att hon skulle börja skratta, men det gjorde hon inte. istället fortsatte hon med allvarlig min "om det inte slutar imorgon borde du söka upp en läkare. sånt där kan vara allvarlig".  vart ju inte lite orolig efteråt om man säger så. men vet inte vad som är roligast, att HON trodde att jag, 12,13 årig liten tjej, kanske hade aids eller att JAG gick runt orolig hela dagen i rädsla att jag kanske hade cancer eller AIDS (hahahaha) tills jag pratade med mamma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0