waiting for go

GueEeeeed är helt schluuuuuut och mår riktigt illa faktiskt. har fått en himla låsning i nacken+måste skaffa glassez, så det är inte så himla konstigt jag mår som jag gör. shame on me! har även förjävla ont i käften också. tvingade på mig min bettskena som jag inte använt på typ mer en ett halvår inatt. ni kan ju tänka er att de gjorde fetaste ont, azzå mina tänder jag har ju rört sig lite så dom står ju inte direkt på xakt samma position som dom gjorde förr. hahahahh jag är så himla dum för att egentligen är det bara att jag ringer tandläkarn och ber dem justera till skenan....men icket! nää nu taggar jag solsidan och mina hemmabakta subwaykakor med mjölk ♥ he bli rååååligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0