i won't let the sun go down

har just kommit hem från rödå. for ju som sagt hem till min gamla fina vän paula för att umgås och agera barnvakt (åt paula zåklart). kvällen har bestått av god middag, fin vän, värsta söööta bäääbisen och världens bästa alec, ett par trevliga lundströmbröder, snickeliznakk, snor, kjääk, vin, film och ba tjilledill. paula är en såndär homie som det likzåm inte spelar nån roll om det var typ tuzen år sedan man senast träffade, det känns likzÅååÅm endå alltid som att det var senast igår och det blir aldrig zkumt. sånt är fint tyck ja! nu ska ja nog  snart zlagga för imorn skall jag in till schtan för att julhandla lite mera.. alltid lika kul att julhandla på lördagar då det är som minst folk på stan...................


Kommentarer
Postat av: paulizZz

hatar inte att du skriver z hela tiden :):) :) :)

men det är lugnt!!

vet du vad jag gör nu??? sitter och väntar på att luddeman ska vakna och få i sig lite mat så jag inte behöver somna för att gå upp, cirkus ungefär celsius 30 minuter kvar innan hanvaknar, tror du jag klarar det??? skulle gentligen ringt och väckt dig.. hehehe

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS<zzzzZzzzZZZ

2010-12-18 @ 03:25:38
URL: http://paulalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0