run away tonight

werldens besta anders som jag inte träffat på över en vecka pga arbete överraskade och kom hem till mig efter typ midnatt någongång hihihihihihi. hade ingen aning att han skulle komma, trodde han skulle jobba en dag till, men han lurade mig.snacka om att jag blev suprised men framförallt jätte baouta glad! idag  blev det ännu en gång en tidig morgon för mig då jag skulle hjälpa johanna att baka och inskolas på buberget. de gick som de gick men råååligt hade vi!! har nyss kommit hem och är helt död. orkar inte hålla uppe ögonen ZzzZZzz

fick även hem mitt paket från nelly...klänningen jag beställde...är fan inte alls min stil! vet int om ja tycker om den.. faN! va ska jag ha på mig på nyårrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: LINN

tack!



åhåååå vad den inge bra :(

2010-12-23 @ 18:32:51
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0