Hold me, and make it the truth, That when all is lost there will be you

shiet pommes det är så himla mycket just nu, går nästan galen! tacka vet ja den dagliga motionen, den håller mig på rätt spår iallfall.  gym och löpning ikväll är väldigt taggat, plugg och städning = mindre taggat. Nu vill jag ba ha jul&nyår. det kommer bli så hiimla himla kul!! jag taggar att shoppsa julklappar också.. önskar att ja hade typ alla pengar i världen så ja kunde köpa massa massa klappar till alla min nära och kära. det är så himla kul å ge bort saker(!!!!), om man har pengar vill säga.. tyvärr har jag ju inte det.. jag har 1050 kr å spela med. attans!!! men de löser sig sa han som sket i vasken hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0