i just can stop the feeling and now it's here to stay


idag har jag hunnit se på film och tränat jäävel på gymmet. drog en liten löparrunda på de också! längtar till imorgon så jag får schvättas lite till HÄHÄÄÄÄÄÄ. hatar inte svättas direkt!!!! nu lyger jag.  synd att det är en av bieffekterna av att träna haha. men ja, jag har satt upp lite nya mål kring min träning också, så nu äre ba å köra på!! MerÅååaaee´? nu och ikväll blire bara att ta det så lugnt som möjligt. känner mig så himla trött hela tiden, så det är bara skönt. att bara chilla liksom. de som är inplanerat är väl att he in lite ny träningsmuziik på mobben, dricka smoothi,se på tv med familjen, läsa en bra bok, dricka te...typ de. bara mys alltså! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men mys det där lät!! och ja jag skulle bara kommit förbi dig, men var så sjukt trött, tänker ju bara på det där förbaskade körkortet, mina drömmar handlar ju för fan om att köra bil... :(

ja det är jag med, ska bara ladda ner ett musikprogram och sen fixa det där :D :D :D när jag har tid då..

2010-11-06 @ 08:32:24
Postat av: andrea

/ Andrea

2010-11-06 @ 08:32:38
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0