im so hard


okeej detta är väl jag just nu då..
 är  inte så jäwtee glaawd just nuuw. eller snygg för den delen. mår inte alls som jag borde och förtjänar. det känns som jag håller på att få feber och kan därför inte bege mig till gymmet ikväll med mina äldsta lokala kvinnovänner. detta känns ju inte rewligt någonstans. Men nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv utan blicka frammåt och tagga till helgens trevligtheter! men de funkar inte att sitta å lyssna på pawies krigarlista just nu azzå, VILL JU BA TRÄNA NU JU BA! så nu ska  jag stänga av och se till att febran int köm och besök mig. hej ve de


Kommentarer
Postat av: Sara

SNYGG DU ÄR MILLAN!!!

2010-11-11 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0