it's the only thing in my life that i can control

shhieettttt är helt schluuuut efter gymmÄÄÄÄ och jag sprang inte ensssss! dock drog jag en 30 mins power-jävla-walk. att man kan bli så trött av att bara gå.... ha ont i juuumpan!!!! när ja kom hem satte sig jag & muuurschan, sneelaponnymamaheesten ni vet, och pysslade lite. jag  gjorde ett armband! nu tänker jag bara chilla och läsa lite och ikväll blire EMA. FÄÄTTHHH.

Som sagt, imorn börjar la escuela.... blee.. men jag kommer ha sovmorgon varje måndag,tisdag och då har jag kommit på att jag kan använda den tiden till att träna!!! jag gillar lix endå att stiga upp tidigt och lika bra å göra nått nyttigt. + att då har jag hela kvällen på mig att göra nått annat. typ plugga.... :P :P:P:P:P:P:P och dessutom kan ju inte dagen börja bättre än med ett sköööönt träningspass, enligt mig. ♥

Måste också bara berätta nått sorgligt... Min dator krascha ju och alla bilder osv förvann, dock hade ja kvar väldigt många bilder på min mobiltelefon och jag var otroligt glad över det och eftersom min rädsla för att dotan sku gå sönder igen har jag inte velat he över dom där..... idag när jag var på gymmet lagga min mobil totalt  ihop och plötsligt försvann ALLA mina bilder,filmer, musik osvosovosvov.. sket rewligt........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0