sex on the radio

okay alla som känner mig vet att jag är sjukt lättskrämd när det gäller filmer och sådant.  Så ikväll gick ju filmen "number 23" på 4an och nu ska ni få höra något läskigt som självklart bara händer mig för att...jag är jag och någon vid namn gud vill typ att jag ska ha svårt att sova inatt... Och nu är de väl bara de som sett filmen som kommer förstå mig, så ni andra kan ju ba ta och se den sedan läsa detta haha. Hur som haver. under filmens gång kollar jag tiden på mobilen endast två gånger. Första gången jag kollar står klockan på 22.33 och andra gången, då just efter filmen slutat, står klockan på precis exakt 23.32!!!! AHHH?????

Nu är det officiellt... jag ger upp skräckfilmer och psykologiska thrillrar

.....start efter jag sett scream 4 då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0