tony hawk is a keeeeeeewk


gårdagen var kung! fikade lite med ellen igår som sagt och for efter det hem till jennie för att käka pizza tillsammans med hon, frittan å nachos för att sedan styra upp förfest med en massa andra trevliga brydar! 5ive var fetaste reewligt och fick dessutom med mig ett ragg hem till flanders lägenhet efteråt! man måste ju passa  på medans mannen är borta. Jag och sofia hade det jätte mysigt haha! vaknade upp imorse och mådda ovanligt bra, iallfall jag ;)

nu sitter jag iallfall hemma i vindeln city, in ma hood ya kno', och myzalizerar. hade tänkt dra på hotellet ikväll men jag pallar inte, är så hiiimla attans trött jag villl ba sova i 1000 år. men ikväll blir det istället hemmakväll me sneeelaponnymamahesteen, kolla på "så mycket bättre" och äta onyttigt typ. fick veta idag att dom börjat sälja ben&jerry's på ICA men var för lat ( & för fattig) för att gå dit och köpa.. kan vara det dummaste jag nångonsin gjort känner jag nu i efterhand. fawk oxåÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0