I'd like an option but I hate to choose



Äntligen fredag och kvällen kommer spenderas @ andreas mystiska lägenhet (den är mystisk eftersom jag aldrig fått se den förut. började bli lite misstänksam om vad hon egentligen håller på med där. människosmuggling?) , så de känns ju väldigt spännande! de blir mys & BJ (ASSÅ GLASSSSS!!!) sedan har jag bara två saker till att säga. För det första. SWANIS, DU STANNAR HEMMA IKVÄLLL MED JAG OCH ANDREA, PALLA KROGEN DIN LILLA SMYGALKIS....... du ska jobba imorgon och jag tänker bara på ditt eget bästa. vi vet hur svårt du har att stiga upp på mornarna.  punkt slut och slutligen......Linn, kära lilla Linn. BEHÄRSKA DIG!!!!!!!!!!!!!!!! ha en trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: LINN

ÅT CHIPS IGÅR ISTÄLLET FÖR MAT SÅDESÅ!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-25 @ 14:39:32
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0