something clicked and i fell off the edge

ojojojoj gu se dåli ja vorte på uppdateer blog'n min! nu få jag allt ta å skämmas!
uppdatering: håller på att stressa ihjäl pga allt skolarbete + ska gå hårmodell på sandras och kirunas projektarbetsmodevisning nästa onsdag. Woot Wooot!  + imöran ska jag på mässa på NOLIA där vi bl.a. ska lyssna på blondinbella föreläsa osv. ska bli trevligt! fick faktiskt hennes bok av min låwwer i julklapp och asså... den är verkligen bra faktiskt. tycker bara hon är så himla smart!!

yeayea nu blire iallfall massa rättskunskapsplugg och sedan drar jag på gymmet med min loverboi! men jag har hamnat i någon sorts svacka då jag bara är sugen på sötsaker och onyttigheter hela tiden! INTE HÅLLBART! men men taggen på att bli fit är faktiskt större än suget så de fixar sig hehehehehhehehehe  hejs


Kommentarer
Postat av: Fanny

PRILSLSis.

när vill du ha skorna?

och jag tycker klänningen här nedanför är himlarns fin, hörredruu!

2011-02-16 @ 18:45:37
URL: http://glitterfen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0