love of mine someday you will die


myzte helt gal11 mycket me världens bästa paula,the one and only, i förrigår och igår chillade jag sönder med flanders. vi såg på the godfather för första gången och säjtan i gäjtan så bra den va! vill ba se tvåan nu azzå!!!!

muurshan asså snelaponnymamahesten lagade goeste middan och efterrätten då vi fick finbesök av ola och christina och sedan bega sig jag och min loverboi till SSS för att se på film och sova.  idag har jag jobbat. fick scthå i liften hela dagen men det var faktiskt riktigt najz. de var varmt, träffade trevliga människor och sedan fick ja köra skoyter. alltså inte helt fel!! nu ska jag ta tag i plugg....... känns inte taggad vill ba helst sova bhuhuhuhu


Kommentarer
Postat av: paulizZz

alltså vännen du är ändå helt underbar!!!

hoppas för allt i världen att garderoben fortfarande är städad och fin!!

possar!!!!!

2011-01-10 @ 06:37:46
URL: http://paulalundstrom.blogg.se/
Postat av: oskar

första gången jag varit med om att en b-rud gillat den där helt makalöst fantastiska filmen..

FEM AV FEM TOASTERS TILL DIG EMILIA!

2011-01-10 @ 14:45:43
URL: http://osskie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0