Now careful where you stand

hej jag lever. dom senaste dagarna har jag sysslat med spelkväll me flanders, thompa å magnus, chillat, varit/är sjukt, jobbat på buberget, moonshine, chilla på pipes med anders,kicko, thompa, lotta å slim och slutligen städat ut hela anders lägenhet för han ska flytta. snyyft. men nu är jag äntligen hemma och saknar mina friendz som aldrig förr. okej jag skojar, jag har saknat er mer men.... haha nä ja skojzar igen men asså ibland önskar jag att jag kunde bo med mina hemavan-rumskompisar, då behövde man aldrig känna sig enzam. kan vi inte ba flytta in i ett kollektiv? znälla?...inte? jaja tur jag har min sneelaponnymamahest som alltid finns till hands, lyssnar och förstår när jag för lat för att orkar lyfta upp luren för att ringa en kär vän. hon känner mig ju faktiskt bäst egentligen, hon är ju trots allt min mamma. hon er beeezt. även fast jag oftast är irriterad på henne. asså shieet ja svammla ba...flummaaa... hur som hesten, imorn kommer paula hit. de blir trevligt! tyck ju om tjajen nalta! ha en trevlig torsdag(söndag). puzz


Kommentarer
Postat av: sandra

jag är så jävla på

2011-01-07 @ 15:34:06
URL: http://rocksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0